Podkłady dla jasnej karnacji !



Czy ty też jesteś posiadaczką bardzo jasnej karnacji i nie możesz znaleźć odpowiedniego odcienia podkładu? Jeśli tak to zapraszam do przeczytania tego posta!


1. Ingrid ideal face ( 10 light ivory) 

Ten podkład mogę polecić z całego serca, ponieważ sama go używam. Jest to jedyny fluid, który spełnia moje wszystkie wymagania! Przede wszystkim:
  • dobre krycie, pomimo rzadkiej konsystencji,
  • bardzo jasny,
  • trwały, nie robi efektu ciastka na twarzy, wygląda naturalnie,
  • praktycznie nie ciemniej.
Jedyną jego wadą jest to, że bardzo słabo matuje i po nałożeniu twarz znacznie się świeci (mam cerę suchą), ale pomimo tego jest świetny, a cena jest dość przystępna (ok. 20-30 zł. Cena oczywiście zależy od danego sklepu, w którym kupujecie)
Ocena: ★★★★★


2. Revlon colorstay (110 ivory)

Szczerze mówiąc to zawiodłam się na tym podkładzie, ponieważ większość osób, pisało/mówiło, że Revlon 110 jest naprawdę jasnym podkładem.. a tak naprawdę jego rzeczywisty odcień nie jest tak jasny jak opisywali. Hmm.. po za tym myślę, że nie jest aż taki zły. Po za tym podkład ku mojemu zdziwieniu: 
  • nie robi efektu ciastka na twarzy, trochę ciemniej z reszta jak każdy fluid,
  • jego krycie jest praktycznie idealne,
  • bardzo dobrze matuję ( po całym dniu nie świecę się w ogóle).
Kosztuje ok. 40-60 zł. ( Polecam kupić w Hebe, ponieważ jest tańszy niż w innych sklepach)
Ocena:★★★★


3. Bielenda fluid kryjący ( 0 jasny)

Na pewno wielką zaletą tego podkładu jest :
  • bardzo dobre krycie i trwałość.
Niestety jego kolor nie jest tak jasny jak wymienione powyżej. Używałam go przez całe lato, lecz w okresie jesiennym po prostu zrobił się zbyt ciemny. Kosztuje ok. 20 zł.
Ocena: ★★

To były moje propozycje podkładów, które stosowałam.. za to tu macie kilka innych, które zamierzam przetestować:
1. Eveline Double Cover 32 
2. Kobo Professional mattifying liquid Foundation 
3. Mac Studio Fix Fluid 

Komentarze

Popularne posty